Thursday, June 21, 2007

Saddo says


"Eu sunt Saddo. Imi place sa desenez monstri, cateodata desenez monstri urati, cateodata monstri dragutzi si colorati, depinde de mood. Am terminat faculta de arte, sectia grafica, dar asta nu stiu cat de important e pentru ceea ce desenez acum, adica probabil ca e, dar parca de cand am terminat faculta am redescoperit bucuria de a desena exact ce am eu chef. Ca si atunci cand eram copil mic, la Sovata sau asa ceva, si imi petreceam toata ziua desenand intr-un caiet, tot felu de monsters, fiecare cu tripu lui.
Si am descoperit de curand street art, nu prea am expus in galerii sau asa, nu prea m-a bagat nimeni in seama si am zis ca hai sa ma bag si io singur in seama, sa lipesc direct pe pereti. Si in general tot vreau sa calatoresc, sa desenez, mi-ar placea cel mai mult din lume sa pot sa desenez doar, sa nu mai fiu nevoit sa fac alte chestii.
Si imi place sa desenez impreuna cu alti oameni. Si imi place de o fata care deseneaza cel mai frumos. Si ma bucur tare tare ca am desenat cu ea si o sa mai desenam. Si ma bucur enorm ca desenez si expun impreuna cu Other. E unul din artistii mei preferati, inca dinainte sa il cunosc. Si cam atat cred."

No comments: